torsdag 18 september 2008

torsdag.

Hej. idag har jag sov morgon. det är najs. igår var jag och emil på kustskepparen. det var kul. fast jag har glömt sjukt mycket sen båtföraren. men jag är motiverad att plugga och lära mig typ. det känns nödvänligt. emil är duktig på matte och siffror och få hjälpa mig med det. tror jag måste ha nån slags siffer dyslexi. jag blir uppriktigt ärligt sagt snurrig av att titta på dom. eller så kanske man bara är ovan. ska iallafall titta igenom det noga i helgen. har ingenting planerat och det är rätt gött. ska packa ner mina grejer i lådor. vi flyttar om typ två eller nåt sånt. jävla krabb. jag hatar att flytta. eller jag hatar allt runtomkring en flytt. städet och packningen och alla jäkla trappor. nu börjar jag om tretti minueter och måste leta reda på lite kalsonger.
sen kör jag till jobbet. blir lite tidig och då finns det tid för frulle. idag blir det nog sillmacka. det blev det igår med. det blir det faktiskt oftast.

2 kommentarer:

Joanna sa...

fortsätt skriva! älskar det!!

Elisabet. sa...

Jag med! Älskar hur du skriver!