tisdag 16 september 2008

tjo

Hej. kom nyss från jobbet. är stressad. borde leta efter min fritidsskepparebok så jag slipper pröjsa 600 spänn för den. börjar nämligen kustskepparexamen imorrn. sjukt peppad. mötet med johan och emil gick bra igår. vi ska köpa en båt som heter alegro 27. det är en bra seglare med lång köl som ska tåla mycket sjö. jag är peppad. skrev ner massa saker vi bestämmde på ett papper och slarvade bort det direkt. gör inget. bestämmde bara basic saker. jag och emil köper bnåten för egna pengar och johan får spara så mycket han kan till själva resandet. blir nog itne så mycket. han läser tekniskt basår och har inte tid till att jobba. fyfan tekniskt basår. matte kemi fysik och massa grejer som jag verkligen hatar. tvi. nu ska jag vidare. so long söckers.

Inga kommentarer: