fredag 26 september 2008

fredag.

idag är det en jävla fredag. folk ska ha kul men tji jag. jag ska ha riktigt trist tänkte jag. typ äta fil och titta på en film. gå och lägga mig riktigt tidigt så att dan tar slut. borde vara nöjd. är ändå för trött för att göra nåt. på söndag ska jag åka och fiska. tjo tjo tjo. det ska bli kul ska testa mitt nya guidelinespö 5#. nu fattar ingen. det är kul. gillar att snacka fiske så ingen fattar. då känner man sig duktig. nån kanske vet vad det betyder att jag ska fiska med en 5#. skriv då en kommentar. då blir jag impad. hoppas det blir kul iallafall. vi har hyrt en liten stuga vid en å som heter miaån. nåt privat öringsvatten som jag förstått det. kostar en massa men om man nu ska ha trist idag och imorrn så kan man unna sig kul på söndag måndag istället. ska se till att hitta min kamera så ni får se lite bilder. typiskt att den är borttappad. när jag kom hem från indien så tyckte jag inte det var nån menning att ha en kamera så jag lät den försvinna i det rådande kaoset hemma. tror det är i min flytoverall. var nu den kan vara.

idag har inget hänt. jobbat och åkt hem. skivade/vaccumpackade en hundra femtio kilo gravad lax. det var väll det som var dagen antar jag. nu ska jag göra det bästa av denna kväll. Tjabbatatatá!

Se aldrig. ALDRIG den filmen. jag trodde det var ett skämt dom första tjugo minuterna. men det är sant.
det är fan ta mig sant. herregud.
hur fan lixom. asså. pf.

1 kommentar:

Callas sa...

En 5# är förståss ett drag där man kan få upp till fem firrar samtidigt!!! Rätta mig om jag har fel :-)