tisdag 23 september 2008

tata!


Hej. besiktingen gick hur bra som helst. kille där sa att bilen var i mycket gott skick. tyvärr sög bromsarna och måste bytas. gick alltså inte igenom men han sa att den ändå var fin. det var gött tycker jag. idag är emil sjuk den stackarn. jag köpte glass och nyponsoppa till honom. hoppas det hjälper. det är gött att pyssla om sjuklingar. då har dom världens tjänst att göra tillbacka. inte för att emil har det. jag var skyldig detta sen tidigare. han gör alltid små fina saker. som tex i helgen, då skulle han iväg för att träffa lumpenkompisar. för att jag och sacki inte ska ha tråkigt har han då köpt en flak öl och lagt i kylen. han berättar inte om det förräns man frågar " ja just det, köpte det till er så ni hade nåt att göra när jag är borta"
-underbrart emil!
han spelar tevespel för tillfället och jag läser i min kustskepparbok tills det knakar. har verkligen glömt allt som heter studieteknik och vise versa. hur fan kan folk först gå tolv år i grundskola, gymnasium och sen gå till universitetet. tröttnar dom inte? jag hatade skolan efter första veckan. verkligen. det var alltid skit. ibland säger folk att så farligt kan det inte vart. jo det var det. det var skit. hela tiden. det var kul när vi fick syssla med fiske, fiskar på lektionerna. men det var allt. under tolv år så var det allt. nu ska jag ta av mig byxorna och lägga mig i soffan med emil och sacki. jag känner inte för att plugga mer. det suger. även om jag vill lära mig. TJO!

1 kommentar:

Krokodilkuppen sa...

haha vad snäll han är, emil! /jennie