tisdag 30 september 2008

tidag.

Hej. nu är det tisdag. jag mår kass. tror jag börjar bli sjuk. det borde jag bli. alla andra vart sjuka. feber. det ska tydligen bara hålla på i ett dygn så det borde man väll överleva. fisket gick bra. eller sådär från mitt håll sett. fångade minst av alla. det var jävligt lågt vatten och det blir rätt svårfiskat då. dom blir så skygga de små liven då. fick iallafall med mig trettio kilo regnbåge som ska saltas och varmrökas imorrn. idag var en skitdag på jobbet. fyfan vad trist det var. typ inget alls att göra. bara stå och vänta. ush. det blev inte lättade att jag drack tuborg frenetiskt igår. vill inte tänka på hur många det blev och hur man mådde när man kom hem.... 23 st, precis pissfull. nu blir mamma besviken. vi ska flytta till örtofta typ imorrn eller på torsdag. känns konstigt som fan. jag har bott här på gunnesbo i över två år nu. en kapitell avslutas och en ny sida öppnas. så kan man uttrycka det om man är en fjolla. PUSS

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Så där hade vi det på mitt förra jobb ., vi stod och bara v ä n t a d e på att kunderna skulle komma och man vågade inte titta på klockan ...

Nu .., är det tvärtom.

Nu hinner man inte börja, så är nästan dagen slut.

Lycka till med flytten!

Joanna sa...

hanens vet du vad?? BEAU HAR GIFT SIG!!!