söndag 14 september 2008

hej. nu är det söndag. det är ändå en jävla toppendag tycker jag. man kan vara härligt bakis sen gårdagen och uttnyttja dan på bästa möjliga vis. helst sitte rman framför teven hela dan och spenderar natten där med sacki. då ska man gärna se på the last legion, braveheart, patrioten och king arthur. sottiga komedier funkar också. igår var det fest. det var skoj. faktiskt skitkul. det är för få hemmafester. det var bättre för när man inte var arton oich kunde sitta hos folk som hade eget ställe eller bortresta föräldrar och dricka folköl. nu måste man ut och smälla typ flera hundra spänn för att trängas på krogen. man kan inte tala med folk och det är inte speciellt kul. lustigt att man alltid gör det ändå. jävligt lustigt. nu ska jag koka majs. jag kan ändå uppskatta en god majs.

2030 ska jag och emil infinna oss hos min vän johan prutig för att ha båtmöte. det har vi skjutit upp alldeledes för länge. vi ska sitta och tala om hur vi ska köpa en båt och när vi ska segla till medelehavet. det kanske int eär nödvändigt att ha ett möte om det men det är skönt att lixom sätta igång. på onsdag börjar första kustskepparkursen och det ska bli sjukt gött. då är det fan på riktigt. häftit!

Inga kommentarer: