fredag 12 september 2008

go kväll.

Nu är det fredag. folk sitter säkert på olika håll och peppar men tji jag. emil är nånstans jag vet inte var, så jag får underhålla mig själv. det är trist. gillar sällan att vara ensam. känns så menninglöst på nåt sätt.man vill ju dela sin tid antar jag. skoj dag på jobbet gick snabbt. var riktigt ambitiös i början när jag la upp disken. blev så stolt så jag tog en bild men reder inte ut hur man får in den på datorn. är rätt kass på sånt. klockan är sju och jag har inte en anning om vad jag ska göra. önskar jag vore trött såp man kunde lägga sig, men det är jag inte. eller så är jag det kanske. har inte riktigt känt efter. Eftersom jag inte orkar laga middag och knappt gå in i dushen så är jag nog trött. skiter nog i bägge delarna. jag ska på inflyttningsfest direkt efter jobbet imorrn så då kan jag lika gärna dusha där på lunchen. det är sjukt underskattat att göra det. på nåt sätt så blir det att man starta om på nytt då och får nya krafter och ny pepp. sen så är det gött att vara fräsch när ingen annan är det. händer inte så ofta. jag hatar schampo och tycker det är långtråkigt att tvåla in sig länge. det tar nog inte mer än två minuter max för mig att dusha. vi kan testa sen. klocka mig och se. emil ringde nyss. han jobbar över till tio. det betyder att jag måste röja i köket. första man hems jobb. skit, hur kan man plocka och städa på jobbet en hel dag utan problem, men när man väll kommit hem känns det outhärligt jobbigt att tömma diskmaskinen.
och varför klipper visa sina prinskorvar i fyra delar på ändarna. hatar det. hela korven förstörs. hatar det! nu är klockan 19:16. dush.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Haha ..., jag skrattar gott åt dina duschtider. Hos herr Göransson i Stensjö diskuterar vi det .., han duschar i en evighet och jag ropar och frågar vad han EGENTLIGER pysslar med .. hur kan man stå i duschen så länge?

Ja, men jag sköljer ur schampot! hojtar han, men det gör man ju på nolltid.

Kanske tar det tre minuter för mig, men inte mera och jag tror nog att man blir lika ren.

Nu vet jag att jag inte är helt solokvist om den vanan, det ska jag minsann berätta för herr G.