lördag 28 februari 2009

Slutjobbat.


idag började som vanlig. var kanske på lite oväntat gott humör men ändå som vanligt. emil körde in mig till min bil jag körde till jobbet. som vanligt.

nina fick skjuts. hon var bakfull. som vanligt. iallafall.

min gamle chef ringde och sa att jag kunde börja jobba där om jag ville.

så jag sa upp mig på studs och ska byta jobb. det är kul.

är trött på att sälja fick ute på vishan. nu ska jag sälja fisk istan istället. bilen ska skrotas tågbiljett köpas och jobbkläder bytas. jag föredrar dom blåa kläderna.

jag ska nog fira lite ikväll. det är kul när saker sker oväntat..

idag är det lördag. dom andra ska till malmö, tji jag. jag törs inte. jag hade garanterat lagt mig för sent och druckit för mycket och dött på jobbet imorrn. jag hatar att jobba bakis. fast det är kanske skitsamma om man ändå har sagt upp sig.

jag får förresten semester i sommar nu. det är skitbra. jag hatar att jobba på sommaren.

nu slipper jag jobba 7-7 hela sommaren. det är bra. jag hade nog blivit helt knäckt.


Jag har inget att tillägga.

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Så kul för dig! Modigt också. Jag är en sån där som jobbar kvar på samma ställe i hundra år.

Lycka till!

Callas sa...

Naa, vilken fin bild!

Joanna sa...

Fantastiskt Bullen!! GRATTIS!!

matildaberggren sa...

vad fin du är på jobbet. själv luktar man bajs och har fula scrubs-kläder med fällt grått gammelhår på. men det går an!