måndag 9 februari 2009




Jaha, fem veckor. jaså. Har inte haft nån lust. inte för jag haft nåt bättre för mig. jag har haft all tid i världen. skitmycker tid. antar att jag gjort saker på min lediga tid och inte kunnat skriva nåt.


tre veckor har jag vart sjukskriven. det blir rätt lång tid tillslut.


Om det är nån som tyckte att det var kul när jag skadade pannan för nån månad sen kommer att älska det nya ärret, såret misstaget eller vad man ska säga.


11 stygn iallafall.


skit. fast inget ont som inte för nåt gott med sig. tre jobbfria veckor. det är inte helt och håller piss.


första veckan var kanske inte så kul. låg mest hemma då. kunde inte riktigt göra nåt alls. så sacki vad med mig och bredde mackor, knäppte bältet, torka osv..




Efter första veckan skulle jag egentligen tillbacka till jobbet. jag tyckte att det inte var så jävla farligt och att det skulle gå om man bet ihop. jag bet ihop till halv ett. sen slängde dom ut mig och tvingade mig åka till akuten medans jag protesterade. på akuten gick det rätt snabbt. in till nån slags handdoktor, skär upp stygnen, skär upp såret. (vägrar bedövning) och så ska såret börja om på nytt för det läkt för jäkla kasst. så jag får gå till sjukan varannan dag för att bli ompysslad. gillade det. iallfall läkte det snyggt fast jag har nedsatt rörlighet. ringde sjukan om det inte. ska se nån speciallist den 26 10:45. kan bli kul dä.




dom två omplysslingveckorna var roliga


då drack jag öl och fernet, åkte till sthlm med fulex och såg oasis. det var kul. jäkligt skoj.


vill egentligen säga massor om det men orka. drar det lite snabbt.


hade tågbiljetter, sket i tågen. mårten fick köra. det bestämmdes på en halvtimme sen körde vi. hade köpt 15 cheesburgare 6 liter vid och lite annat skoj till resan. inga stopp.


fulex kissa i sitt huvet. kaos i gränna. på nåt sätt kom vi fram. somna vid halv åtta.


onsdagen: snabb museum, krogen, oasis, krogen fulex svimmar, blir utkastade. tjejer vill efterfesta, fulex sabbar allt. rätt kul. fack that. sov hos yamando. skoj.


torsdag: vaknar mitt i ingenstans i sthlm tar oss till stan. hittar naturhistoriska. fantastiskt minns jag fast inget specifikt. bögdjur typ. valar som har oralsex. det var fett. sen åkte vi hem.




iallfall jobbar jag igen nu. allt är antagligen som vanligt. det är rätt okej. mönster kan vara bra. men sen får det hända nåt. PEAS!!

1 kommentar:

matildaberggren sa...

nu har jag skaffat ett google-konto bara för att kunna säga:
rock and roll-sår!
/mattispung