tisdag 30 december 2008







herregud!!!! jag har städat nåt så sjukt mycket det är helt jävla sjukt och jag kan inte tro att det är sant. mamma blir glad men det är nog allt. jag tycker det känns konstigt. jag känner mig aldrig hemma när det rent. känner mig mest som jag är hemma hos nån som har det lite för städat för att jag ska kunna slappna av. iallafall. julen är slut det är skönt. mellandagarna var roliga. jag umgicks och drack mest öl. därför mådde jag skit igår men nu är det bra igen. på jobbet har det vart en massa. av nån jävla annledning så ska jag vara ansvarig för beställningarna. så om nåt blir fel är jag den första som ställs mot väggen. då sover man inte gott. fast det har jag inte gjort ändå på senaste. det är lite trist. imorrn ska det jobbas lite sen ska jag sodastreama lite reben har jag tänkt. hoppas folk vill spruta. då ska jag spruta ner folk med lågprisvin på torget. dom ska bli lyckliga och tro det är champagne. sen sover jag bättre. efter det skas det efterfestas som djur sägs det. det blir fett. har förresten fått fatt i mina förlorade spön. som att bli sjutusen rikare på ett telefonsamtal. av nån annledning var dom hos per. min halvfarsa eller styvfarsa eller vad man ska säga. kul iallafall. nu ska man bara ta steget att bära in dom i lägenheten istället för att ha domliggandes i bilen som en tickande bomb. jaja. nu ska jag hänga tvätt, läsa sova.

1 kommentar:

J sa...

Uppdatera nu din kuk!