fredag 5 december 2008


fredag. hej. jag skriver sällan. typ aldrig. vad snabbt man tappar peppen. som vnaligt. så är det med mycket. vad har hänt. hm. jobbar inte så mycket. ledig tisd onsd och halva torsdagen. hemmapappa med kasper istället. det är rätt kul. min pappa har köpt hus så jag har köpt ett blåställ, hammare samt kniv och tumsstock. det är kul jag känner mig som en jäkla karl när jag luktar diesel och är skitig. om nån bara kunde se hur snygg jag är med skit i huvet och hammare och allt det där. i helgen kommer släkten göransson ner för att fixa med huset. synd attj ag jobbar imorrn. vill egentligen vara där hela helgen så man kan få hänga med dom. har svår tatt förstå att vissa inte gillar sin släkt. det är ju hur fett osm helst med släkt. det roligaste som finns är ju midsommar och allt det där. sacki och emil sitter och spelar tevespel i bakgrunden jag ska dusha och sen ska vi städa. fyfan vad kul!.
har ingen bild på mig i blåställ så tar emil istället. jag ser likadan ut fast med grå tröja.
men annars är det samma. typ.

Inga kommentarer: