söndag 23 november 2008

bööh.

hej. massor har hänt. har köpt en hund. impulsköpte den förra söndagen. jag var lite bakfull och kelsugen. den heter julius, kaspian, maximus mogenus. fast kallas bara prins kasper. sen har jag lagt om hela min tjänst. ska bara jobba helg och fredag. perfekt. nu kanb jag alltid ha tråkigt. och inte dricka så mycket öl. då blir mamma lugn och thomas glad. dom frågar för mycket. skitsamma. det är bra med ny slags tjänst. kan ta hand om kasper på vekcorna och så får mamma och flickorna göra sitt på helgerna. Jag vet inte alls vad man kan skriva. så jag forstsätter väll sen. emil och kajsa är här. emil har vart borta hela helgen och jobbat i ljungby säger han. jag tror han har roat sig. kajsa säger inget.., hon dricker mitt kaffe istället. det gör inget. jag har fått en kaffekokare och har massor av kaffe. Joanna var förresten nere. det var väll kul, mamma blev chockad för att vi inte berättade nåt för henne. det är kul med överaskningar. har förresten kommit på att stinsen brinner är världens absolut bästa film och jag är förälskad i knut agnered. kan höra han sjunga vad som helst. jag är inte dubbelfisk men jag svär jag gör vad du vill knut!
http://www.youtube.com/watch?v=Z0lXUC3Bi2w

Inga kommentarer: