onsdag 5 november 2008



Mamma blev besviken. Nu har jag vart på kurs. det var kul jag fattar saker! jes. Skit på jobbet. 140 kg senapssill fick läggas. det var rätt trist och det luktar starkt av ättika. imorrn ska jag ta bort stygnen om jag orkar. kanske inte. det hade vart kass. då vet jag inte när jag får det gjort. i helgen är det släktfest och jag och emil ska till halland och äta rostbiff och sånt man gör på släkträffar. pappa kommer inte. det är trist. han brukar vara rätt rolig att ha med sig.
nåt helt annat. varför kan ma inte göra vindrutetorkare som med flera steg i hastigheten. nåt mittemellan för långsamt och för snabbt. hur svårt kan det vara.

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Oj, vad har hänt?
Har du varit slagsmål med bönder ...?

Och så lik din pappa du plötsligt blev på den översta bilden .., (ja, nu har jag ju inte sett din mamma, men ...)!

Fint!

I Dublin såg vi en t-shirt som var som GJORD till dig .., med text om att det enda viktiga i livet var att "go fishing".

Joanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.