tisdag 16 december 2008

sluta älta börja springa.


så känns det ibland. sen får man se hur länge det håller. nu har julrushen börjat. det var rätt skoj. sjukt ovan. har egentligen bara fyllt på med sill idag. jag inbillar mig att det var jag som gjorde det idag eftersom jag är så förbannat stark och inte att det är det tråkigaste slitjobb som finns. idag var det jordbävning. det var skoj. fast det vet nog alla. jag sprang och tog på mig kalsonger och kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle lägga mig under borde eller gå och lägga mig i sängen igen. jag valde sängen. men då var allt över. det är svårt att bestämma sig. imorrn ska jag och emil till räften och isolera verkar det som. det kan bli kul. har inte fått ha mina fina blåa byxor på säkert en vecka nu. och det suger ju. som alla vet. penis suger det. jag får inte säga kuk för mamma. även ifall alla vet att det är kuk man menar när nåt suger.

för det vet väll alla? pratade med mamma om det häromdan. jag sa att jag tyckte det var rätt sjukt för att nån på teve eller radio kan ju lätt säga att nåt suger. vad människan då menar är ju givetvis att det suger penis eller, ja kuk. fast så sa mamma att det inte alls var. hon menar att det suger musten ur en. vad tycker ni? får man vara så fräck att be folk vad som anses sugs. musten eller kuken eller kanske rentav glassen, tvålen eller katten.

så sätter vi mamma på plats. sen kan folk säga till henne att man inte kan tvinga hyresgäster att städa. det är nåt som kommer med åren. villjan att städa. jag tror inte den kommer. faktiskt. men jag har ofta fel.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

Helt ärligt trodde jag också som din mamma .-)

Det kan ju bero på åldern.

När jag klickar upp bilden .., ja, då tror jag mig för ett ögonblick vara hos pensionatsvärden, men säg det inte till honom ..-)