måndag 15 december 2008

uppdateringsjäkel.


Nu jävlar. nu ska det bli lite bättring. lite iallafall. börjar jobba en massa imorrn igen. fram till nyår var dag helvete jes! senaste veckorna har vart bittra. massa val och kval i skallen men jag tror det är slut med det nu. är riktigt peppad på att bli en glad jävel igen. det är vintern som gör det. ush. men nu har lucia vart och då kan det bara bli bättre. snart är det vår. kan int efatta att det är ett år sen man åkte till indien. vart fan tog det året vägen. jag kom hem drack en massa öl, såg kiss, åkte till roskilde, drack mer öl, började på nytt jobb, blev singel, drack ännu mer öl och hamnade i soffan tre månader på nån jävla vänster. nu tänkte jag iallafall ställa mig upp och bli lite påhittig igen. kom egentligen på det i fredags. sen dess har jag sprungit, sett lars demian, köpt romantisk oasis weekend, spelat squash och sprungit lite till. imorrn börjar det tokjobbas igen och plötslig är det nog vår och man kan dricka lite mer öl igen. jippi!

Inga kommentarer: