torsdag 26 februari 2009


FAN VAD FETT!
sicken torsdag. Jippi. igår fick jag veta att oasis är bokade till roskilde. det är sjukt fett. nu kommer jag att se ett band. dom sista två åren har jag nog skitit i alla band mer eller mindre. men nu har jag iallafall ett. då måste jag köpa biljett. det är skit. jag har inga pengar. det suger. fick lön igår. 11200. skit att man vart sjukskriven.
4500 hyra 4000 bil. (försäkringsmånad) sen är allt typ slut.
Fan.
jaja.
skitsamma. det blir överfett. kalaskul. jippi.
jaja.


har nyss vart ute en lång promenad med kasper. kutade med han lös. det gick bra. han är världens duktigaste hund. fick en bok av mamma om hundpsykologi som är rätt vettig. så jag intalar mig själv att vi är en flock och jag är alfahane. lite dumt men det gör att man försöker verka bestämmt och grejer... man vill ju inte att han ska revoltera. det hade sugit.

jobbar i helgen. typiskt att man alltid ska åka på jobbhelger när det verkligen finns nåt att göra. denna helgen finns det två saker att göra. jag ska försöka komma ut ändå men det går alltid åt helvete när man ska försöka ta det lite lugnt kvällen innan jobb. skitsamma. det blir en hård söndag. det blir kul.
kanske ska skaffa en lägenhet på smålands. alla bor där. typ korridorsrum. tänker inte bo där. skriva mig där bara. så att dom onda människorna på lkf kan välkommna mig med öppna armar.
det blir nån slags övernattnins/efterfestlägenhet. tänkte sätta soffor runt alla vägga ett bord i mitten och en stereoanläggning. man borde ha en porrtidning gömd där också. som en principsak. fast det hade jag aldrig vågat köpa. går ut i skogen och letar upp en istället. varför hittade man porr i skogen som liten?
fan ska skogen med porr till. gick man dit och tjuvrunka? folk måste verkligen vart livrädda för sina fruar. undrar om folk går ut med bärbara datorer i skogen och gör samma idag. det hade jag velat se.
nu ska jag dusha.
det skriver jag bara för att plocka renlighetspoäng.
verka vuxen och sånt.
även ifall jag verkligen tänker dusha.
the real deal. tvål och allt.
Hell jes.

Inga kommentarer: