torsdag 19 februari 2009

Jaha, nu ska vi skälla lite.
Ledig idag förstår ni. så jag tänkte jag skulle göra lite saker jag aldrig hinner. Vaknade i lagom tid typ. elva. det var skönt. satt på toa. tappade två kilo(pencilinen jag äter förstör mig).
iallfall. åkte till stan. skulle till lkf. dom som hyr ut lägenhter i lund. Iallfall. jag kom till lkf. ställde mig fint i kö. kölapp 85 fick jag. efter tjugo minuter frågade dom om jag ville ha hjälp. ja tack ja jag. hon uräktade att hon hade glömt trycka fram mig. jag sa att det var lugnt. blir sällan irriterad. framför henne låg ica-kuriren. man får läsa på jobbet. det gör inte. tänkte jag. jag hade ju fått läsa sydsvenskan i kön. och det var kul ju. iallafall
jag frågade varför det tog sån tid för mig att få lägenhet. har ändå köat aktivt i fyra år.
Hon kollade upp mig och sa att jag inte var "prioriterad" varöfr frågade jag.
- du bor i eslöv.
vilket hån. hon kunde spottat mig i huvet också. tänk om nån hörde, ve och fasa.
jag förklarade att jag hyrde en lägenhet hos min mor och ville tillbacka sen den dan jag kom.
Det spelade ingen roll. bor man utanför lund får man ingen lägenhet i lund. Det sög att höra.
Kunde dom inte sagt det i oktober.
hur fan gör jag då frågade jag, -skaffa ett kontrakt på lägenhet i lund så kommer du tillbacks i kön.
så jävla korkat. jag blev chockad arg och lite lite ledsen. nu är jag mest arg.


lkf, ni är alla horor,
hoppas ni spyr och inte får bort kräksmaken från näsan
hoppas nu får urinverksinfetktion och blir sterila och dör gamla ensamma och oälskade
hoppas blir laktosintoleranta och får äta konstig mat.
hoppas det regnar på er semester.
hoppas att era respektive bedrar er och skyller på att ni är fula och luktar konstigt.
hoppas era barn gör revolt och slutar prata med er och skyller deras misslyckade liv på er.
hoppas ni lever länge och olyckligt. typ helkroppsförlamade i 25 år med klart sinne, liggandes på ett rum alldeledes ensam utan möjlighet att prata, och ingen vill träffa er.
hoppas ensamheten äter upp er inifrån. nördar.

3 kommentarer:

Callas sa...

"Ville tillbaka sen den dan du kom" :-0

Elisabet. sa...

Det var det dummaste jag har hört på länge! Ungefär lika urbota dumt som att man måste ha ordnad barntillsyn innan man får ett arbete och hur får man ett arbete om man inte har barntillsyn?

Vet du Hannes ..?

Du har en förmåga att uttrycka dig som är MAKALÖS.

Du skulle kunna skriva en bok.

Jag tycker att du här helt fantastisk.

herregudmogens sa...

Tack. nej mor så menar jag inte. men så kändes det. örtofta är livet. :) jag älskar dig.