måndag 2 mars 2009

Niuu jevlar ska det bloggas!
jaha, var var vi. just det sa upp mig. kul. iallafall.
satt i lördes och drack vin med n. det var trevligt. vi bestämmde oss för att styra kosan till hennes far i höör typ dagen efter. egentligen skulle vi skjuta ett djur var väll första tanken.
Det sket. sig. lika bra. var fantastiskt bakfull på söndan. jäkla rötjut. trodde inte jag skulle orka åka dit ens. men skam den som ger sig. Vi åkte i allafall. jag hade kasper med mig och n hade en kompis. vi kom fram vid sju och min första tanke var att herregud jag somnar vilken sekund som helst. vi åt. fisk och sås. fisken var gravad och hette lax salmo salar. fler borde grava sin egen lax. det tar fem minuter och är lööööjligt enkelt.
borde kanske göra det hemma och lägga ut lite bilder så ni förstår. folk köper färdiggravad lax för typ 250-350 kronor kilot. vad är det lixom. kom igen va.
iallafall.
jag hade vin med mig och plötsligt hade man suttit till sex på morgonen och "pratat" typ. som vuxna människor. typ. kul.
n:s farsa var proffesor i fysik. det var fett. man har en bild att proffesorer alltid är egensinninga eller vad man ska säga. dom har sina principer och egenheter.
Det bilden slås ofta in. även igår. imponerande vad folk kan veta saker.

Somnade vid halv sju kanske. kasper vaknade nio. det sved.
hade en heldag med honom. var ute i skäralid och gick. det är rätt snyggt där faktiskt. nån slags bäck med högvatten. jag får svårt att köra samtal när jag går vid vatten. jag blir till mig och måste titta på vattnet. kom hem för en halvtimme sen. kan inte somna. har sovit för lite. Det blir så ibland. då blir det omöjligt att sova till slut. hatar sånt.

Emil storstädar. jag tittar på. orkar inte. förlåt.

godnatt sås är gott.

Inga kommentarer: