tisdag 10 mars 2009

sådär. nu har jag tatt mig samman. det tog lite tid. det är faktiskt rätt praktiskt att ha en blogg. så kan man minnas sen. försöka hitta nån slaks struktur eller nåt.
hm okej. stack som sagt först till b och v. vi drack lite öl. sen skulle vi till malmö. missade första bussen han med nästa. några vänner skulle spela på bodoni och vi var duktiga och var där. vet inte om det var så kul egentligen. känns som så längesen nu. Det var nog kul. kom hem i rätt vettig tid. på småtimmarna drack jag wiskej med boel. det var kul. det är sällan man får tid att mysa. vaknade rätt tidigt på lördan. skulle träffa jonna på stationen vid ett tror jag. han precis. det var kul. vi drack två öl och en tranbärsjuice. jag både hatar och älskar tranbärsjos.
Sen skulle jag hem. var tvungen att ta kasper vid fem typ. kom hem. det var kul. vi hade kul. jag drack vin och tittade på film. vid nio åkte jag tillbacka. tobbe hade fest hos b och v. jag var peppad. festen var kul. det höll på länge. jag vaknade morgonen efter i boels säng. boel jenny och en skoj prick vid namn danny var där med.

Jag: åfan har vi delat säng, kul

B: javisst.

H: men ni är nakna?

B: vi har legat..

H: vaddå allihopa?

B: nej jag och j alltså.

H: aha helvete. och jag har såklart sovit bort allt.. Danny också?

B: jepp han sov som ett barn.

Danny: nej jag sov som en räv. jag såg allt.

det var kul. det var egentligen nu det gick åt fanders. allting började om igen. jag älskar när det blir efterfest som blir förfest som sen blir fest och efterfest igen. vet egentligen inte vad jag kan säga om det. det var nog det roligaste jag gjort på sjukt länge iallafall. tycker synd om b och v. det blir ett helvete att städa där. ush. hela dagen spenderates där. vi var en snabb runda på risi. men vi fick inte köpa nåt. så vi gick tillbacks. fortsatte..

skulle vakta kasper måndag morgon. det var min deadline. jag var tvungen att vara hemma åtta.
vaknade måndag morgon av att mamma ringde mig och undrade var fan jag var. jag blundade och bad om ursäkt och sa att jag fastnat i stan. glömt att komma hem. visst var det så.
jkag lovade att ta första bästa taxi ut hem igen.
sprang upp. jag har jeans på mig och inget annat. efter en minuts fumlade så inser jag att jag är hemma. jag kom bara inte ihåg det. emil hade hämtat mig på måndagsmorgonen vid halv sju. tack emil du räddade mig.
nu är det tisdag. det var verkligen fredas nyss. känns som lördag. max lördag. kul hur tiden går.
nu ska jag dusha. kanske.

Inga kommentarer: