måndag 23 mars 2009

Måndag, hemma, bög?

jaha, då var helgen slut. det är måndag.
Bakom mig ligger boel och sacki och sover som små barn. sent igår. satt uppe till fem och spelade spel såg på film och diverse skit, när man egentligen borde lagt sig på grund av bristande sömn dom senaste dagarna.
Jaja, det gör inget.
Kom från irland igår.
åkte ditt i torsdags. det var kul, intensivt men jäkligt trevligt. Vet inte riktigt vad vi gjorde. drack lite öl, gick en bit, såg nåt gammalt, drack lite öl osv osv. såg Irland vinna rugbyn för första gången på 61 år. det var rätt så jäkla fett. spillde min öl över mig skrek mig hes och hoppades innerligt att jag inte skulle lbi genomskådad som svenne-banan mitt i massan. klarade mig allright antar jag.
på vägen hem flög jag businnes class för första gången. jag förstår precis varför folk väljer det. det har inget att göra med maten man får. (den kan man vara utan)
Inget att göra med spriten. 5 cl sprit och 1,84 dl vin. (Ingen effekt)
utan enbart att man kan få sitta som en rockstjärna längst fram sträcka på kroppen och känna sig lite mer värdefull än resterande trehundra dödliga passagerare.
Det är livskvalité.

Jag skaffade förresten ett hål i örat också.
jag är rätt nöjd, men väll hemma har jag fått höra att jag är bög. Typiskt.
tyckte nån sa att "left is right", så jag trodde att jag skulle komma undan..
Men tji.

Inga kommentarer: