söndag 27 december 2009

söndag. känns verkligen som måndag. dagarna är för långsamma eller för snabba. vet inte riktigt. men söndag känns det inte som. det var kul i lördags. nöjd iallafall. massor folk som vanligt. jag minns att jag såg att timbutktu spelade. egentligen inget fan. men jag blev peppad. tänkte att jag skulle köpa en öl. det tog minst trettio minuter. skit verkligen. folk brukar försöka tränga sig på krogen. eftersom jag är rätt stor och kan glo argt så tränger sig inte killar. sällan iallafall. men alla jävla skitbrudar gör det. hela tiden. påpekar man det så ler dom
- vi är så söta så vi får gå före. ungefär så känns det. skitsamma. jag fick min öl iallafall. vänder mig om tar tre steg. han spelar fortfarande. lite får jag nog se. det står gamla gunnesbo vänner som jag inte sett på flera år och väntar på mig i konserthallen. plötsligt så står maria där. vi hälsar. sen välter hon ut min öl på marken. ve och fasa. så blir det iallafall. jag blir irriterad går ut och röker att kunna ställa mig i kö en gång till. konserten tar slut. pål räddar mig men drinkar bestående av jägesmister och redbull. fantastiskt effektivt. kvällen slutar fem i tre. vi blir utkastade på grund av en jävla papaya. jag tycker inte ens om papaya.
skit.

nu ska jag till österlen. träffa hugo och familj. det blir sjukt trevligt. ska bara gå på toa. har inte vart hemma sen julafton, dagen efter julafton vill man helst gå på toa hemma. så jag har hållt mig två dar elelr vad det blir. kan bli kul.
såhär gör man..

en dryg halvdeciliter snabbkaffe kanske. typ samma mängd socker. så pass mycket vatten så det blir krämigt. typ som drickbar yoghurt. sen dricker man det. sen tar det tio minuter sen är man tom i magen och på toppenhumör.
jag och pappa kallar det för rackare i röven.
gissa varför.

Inga kommentarer: