tisdag 15 december 2009

det var jag hela tiden.





det är jul och jag ligger efter. nästa vecka ska det säljas fantastiskt mycket sill så jag har fantastiska mängdes sill att lägga i veckan. gjorde 25 kg idag. så om vi ska vara rimliga så har jag minst en 175 kg kvar. minst. och då är det bara brantevik. sen fins det allt som görs på saltsill. tack och lov är inte det mitt område. jag sköter gravningen. urvattning och sånt trams får dom andra göra. har iallafall ingen anning hur jag ska klara detta plus att åka till småland på fredag. begravning. kanske går det inte alls. då blir jag hängd.
det gör inget. i somalia stenar man folk. det är värre.
jag är hemma och vänder. var och boel innan. måste dock tillbacka. skulle bara hem och städa sa jag. det gick inte alls. det var för mycket för att ta tag i. det funkar att lägga skiten på golvet i sängen. så får man slänga ner det över natten. summan av detta är att det bara är riktigt stökigt på natten. men då har man släckt och sover så det gör ju ingen. kanske inte så sexigt men jag tror inte jag ska ligga med nån inom det närmsta ändå. personligen lider jag inte av ett stökigt rum. jag gillar det. man behöver framförallt inte oroa sig för att stöka ner. och det är ju skönt. det är farligt att oroa sig. vissa får magsår, vill det sig riktigt illa får man handsvett. skitsamma.


snart ska jag tillbacka till boel och v. det ska göras nåt juligt. resultatet kommer bli rent otroligt. kanske. om jag bara hade ett par strumbyxor..



Jag har nyss fått mitt pass inskannat. tydligen får man se rent jävla livsfarlig ut. så länge man ger fan i att le och visar örat.








2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad lång du är

Anonym sa...

förlåt mig.