torsdag 19 november 2009

nu klagas det


nu säger dom att det låter deppigt.
så går det när man varken läser igenom eller renskriver. haha.
ska klargöra.
jag är glad. idag harjag vart på toppenhumör. det var kul på jobbet. jag gjorde en massa laxpudding, laxsallad. höll i dagensserveringen och flådde tre pigghajar. två. en gick av på mitten.
sen var jag på ariman. fick öl i baren. det var nån slags ölprovning. kom hem vid åtta halv nio. stekte torskinder. det var fantastiskt. smakade som pilgrimsmusslor men med en fastare konsisttens. skitgott iallafall. helt makalöst.
jag rökte två cigg på balkonen i halvlek. blev blöt eftersom soffan vad dyngsur.
låter jag deppig är det nog faktumet att jag bara ätit två torskinder i kväll som spökar. det är över en vecka till lön. jag har vart pank i två redan. i kylen har jag bara sprit och i frysen bara fisk. JiPPi.

Inga kommentarer: