måndag 13 juli 2009

nytt försök.

tjo. han inte skriva så mycket sist. Emil drog iväg mig.
Har iallafall vart två rätt intensiva veckor. först roskilde, varmt som fan. kanske därför det blev ett så lugnt år. satt mest och svettades. var nog inte förrän lördagsnatt som det verkligen lossnade och saker blev som dom skulle va. tack Karlskrona för det. även ifall ni säkert hatar mig nu. fack Karlskrona för det.

vi kom hem på söndagen. jag var rätt toppad då och minns inte så mycket angående hur det gick till. nu slår det mig själv att jag lägger fram allt mycket finare än det egentligen är. tack ni släktingar som läser för det. det är sällan man känner sig tvungen att underdriva. 
natten var sömnlös, svettig och full med toalettbesök. hörde röster och trodde att jag hade fått en psykos. nån jävel som hävdade att man kunde få det. lögnare. allt går över. 
jag minns att jag ringde emil typ 01.48 den natten och sa att vi nog var tvungna att åka till hultsfred iallafall. han sa nej men att han skulle tänka på det. dan efter träffade jag honom hos v och b. då drack han öl och tyckte det lät som en utmärkt idé. vi åkte morgonen efter.

det var nog en helt okej idé såhär i efterhand. det hade ändrats mycket sen senast. allt var mycket mindre och alla var typ tolv. rätt skoj ändå. sist jag var där med emil hade vi ägnat dagarna och att springa efter tjejer i korsningarna och försökt hångla loss så mycket som möjligt. jag var väll sexton sjutton. det var betydligt lugnare med det iår... kändes inte okej. jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska tycka och den tillkommna moralen. jag är glad och lättat att den infunnits sig men samtidigt lite irriterad att gamla dar är förbi. antar att det är så det blir när man skaffar bro-bizz och drar förhuden bakåt. man växer upp helt enkelt.

vi körde hem på lördagskvällen. skulle egentligen tagit sista ölen på ariman. obligatorisk. det sket sig. gick på fest istället. kul att se alla. åkte hem, la sig. steg upp 17.00 igår. istvan låg i storarummet och hade det mysigt med carolina, själv låg jag i sängen med emil och mös under täcket. tecknat och pizza. jag tror det blir ett novemberbröllop.
nu är jag hos min mor. tvättar. på tiden. om fyra timmar tar jag tåget till kalmar. mönstrar på en liten båt och seglar till Simrishamn. kan bli kul dä. men sen måste jag vara hemma lite. 
allt har blivit ett fullkomligt kaos.

1 kommentar:

Elisabet. sa...

I love You!

Ingen skriver så utlämnande och underdrivet som du!