onsdag 20 januari 2010

yo. tjugonde januari. så är det. det är fortfarande kallt. man lurar sig att det blir bättre efter den tjugonde och man vet att dagarna blir ljusare. januari och februari är fortfarande skit. iallafall. jag har inte gjort nåt på senaste. en del roliga dagar antar jag men inget utöver det vanliga. boel har flyttat till lofoten men två nya småläningar har flyttat ner som utbyte. eller som plåster på såren.
tyvärr har jag knappt haft tid att träffa dom. mina chefer är på semester, sälen med familjen. vilket betyder att att alla är i sälen mer eller mindre. familjeföretag. det är dock löjligt lugnt och inga äter fisk i januari tydligen.
men man får ändå vara där och stå. gjorde fiskbiffar imorrse sen fanns det knappt mer att göra. man städar lite. men man väll inte städa för mycket när ingen ser hur duktig man är.
jag orkar inte reflektera över senaste tiden eller återge den. får se om jag kan följa upp framtiden istället. wörds.

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar uppdateringar bullen!