söndag 19 oktober 2008

internet igen.

jaha. nu har jag internet igen. samma data nytt ställe. har ett för högt bord och en för låg stol så jag sitter obekvämt. kass. kom nyss hem från ljungby. det var kul. vi gjorde nog inget alls där egentligen. körde upp igåpr vid fem var där vid sju. drack öl och åkte hem sen. kul iallafall. skönt att vara lite borta. nu är det söndag. det är urkul. ska gå runt i kalsonger och kanske kanske kanske springa en tur. stort kanske. men ett kanske ändå. man kan vara hur peppad som helst men när det väl är dags så tappar man all lust. undrar var emil är. körde två bilar ner. hans bil var full och jag ensam i min. undrar var det beror på. antar jag är en dryg jävel idag. tyckte sacki iallafall fick jag veta. han ska aldrig mer prata med mig säger han. hi! jag hatar när man åker nånstans och dom bara spelar skit på radion och precis när man kommer fram och ska stiga ur så kommer en låt man faktiskt vill höra. veronica maggio - sjutton år. (fjollpoäng ja tack). varför är det alltid så.

3 kommentarer:

doomsticks sa...

Haha, ja det e fjollpoäng på Veronica Maggio, men shit va bra hon är!

Joanna sa...

you are back!!!

Callas sa...

Jag hör att du hade blues i söndags. Ensam i bilen och sen rätta låten men vid fel tidpunkt. Tror det är L.O.A.D Lagen om allts jävlighet. Men idag är det nog bättre - vilket puss- och krabbkalas!